bad bad bad weeee like

Till: Pappa
Sms: Om du köper ut en sista gång till os så lovar jag och Ellies att vi håller på med varandra nakna framför dig.
Svar: Din jävla ungejävel. Vart är du? Svara när jag ringer dig. NU!

Förklaring: Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Jag kom inte hemm förräns han hade lugnat ner sig.

Till: Pappa
Sms: Ikväll ska det bli kul och slicka på din stora håriga kuk. Hoppas jag får den i röven också :P.
Svar: Vad i helvete pratar du om, du är bara 14 år du får inte göra sånt. Kom hem genast så ska vi prata.

Förklaring: Skulle skicka till min pojkvän men råkade skicka till pappa, blev lite pinsamt när jag kom hem.
 
felsms.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0